1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
0,90 zł
Cena regularna:
1,80 zł
0,90 zł
Cena regularna:
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,80 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
10,00 zł
Cena regularna:
15,00 zł
1,40 zł
Cena regularna:
2,80 zł
3,50 zł
Cena regularna:
7,00 zł
4,00 zł
Cena regularna:
8,00 zł
4,00 zł
Cena regularna:
8,00 zł
0,30 zł
Cena regularna:
0,60 zł
10,00 zł
Cena regularna:
17,50 zł
1,20 zł
Cena regularna:
2,40 zł
1,20 zł
Cena regularna:
2,40 zł
24,90 zł
Cena regularna:
28,00 zł
24,90 zł
Cena regularna:
28,00 zł
- Plastyczne i Rękodzieło(1266)
- Scrapbooking(2883)
- Pasmanteria(1140)
- Kartki okolicznościowe handmade(5)
- Święta i uroczystości(2440)
- Outlet -50%(178)
- Nowości
- Promocje
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin
1. Informacje o sklepie.
2. Cena, paragon i faktura VAT.
3. Termin wysyłki, rodzaje przesyłek i przewoźnicy.
4. Formy płatności.
5. Koszty przesyłki i darmowa przesyłka.
6. Odstąpienie od umowy.
7. Wysyłki zagraniczne.
8. Gwarancje i Reklamacje.
9. Rezygnacja z zamówienia, potwierdzanie zamówień.
10. Program rabatowy dla stałych Klientów.
11. Godziny pracy i kontakt.
1. Informacje o sklepie.
Właścicielem sklepu www.artystyczny.com.pl jest
LINGO Elżbieta Łaski
os. Kopernika 7A/38
34-100 Wadowice
NIP 551 138 38 84
2. Cena, paragon i faktura VAT.
Ceny towarów sprzedawanych w sklepie zawierają podatek VAT.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub na życzenie Klienta, faktura VAT.
W przypadku faktury VAT należy podać pełne dane firmy lub instytucji wraz z numerem NIP.
Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej należy napisać w uwagach do zamówienia - „faktura VAT dla osoby prywatnej”. Kiedy nie ma takiej adnotacji, zamówienie jest wysyłane wraz z paragonem.
Paragon można wymienić na fakturę odsyłając go na adres sklepu i podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną. Czasem jednak klienci potrzebują pieczątki i podpisu na fakturze, wtedy proszeni są o dołączenie zaadresowanej koperty zwrotnej wraz ze znaczkiem.
3. Termin wysyłki, rodzaje przesyłek, przewoźnicy, odbiór osobisty.
Wysyłka zamówień następuje w terminie 1-5 dni roboczych od dotarcia pieniędzy na konto sklepu, najczęściej jednak jest to następny dzień roboczy (poza sezonem przedświątecznym). Przesyłki wysyłane są zawsze według kolejności wpłat
Firma LINGO Elżbieta Łaski korzysta z usług Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej Siódemka.
Pocztą nadawane są przesyłki polecone priorytetowe oraz przesyłki polecone ekonomiczne, które ważą nie więcej niż 2 kg.
Cięższe przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
Przesyłki pocztowe nadawane są zwykle późnym popołudniem lub wieczorem, a termin ich dostarczenia dokładniej precyzuje regulamin Poczty Polskiej. Jest to przedział od 1-14 dni, choć poczta deklaruje termin doręczenia do 4 dni roboczych.
W razie, kiedy jest pomyłka ze strony sklepu i zostanie wysłany błędny towar, Klient odsyła błędny towar przesyłką poleconą ekonomiczną, a sklep po otrzymaniu zwrotu zwraca koszt przesyłki i wysyła właściwy towar do Klienta.
W razie zaginięcia przesyłki pocztowej reklamację można złożyć 14 dni od momentu jej nadania, która to rozpatrywana jest w przeciągu 30 dni. Poczta Polska nie wypłaca wysokich odszkodowań za zaginięcie przesyłki - w przypadku zaginięcia przesyłki poleconej priorytetowej maksymalne odszkodowanie wynosi 110 złotych, w przypadku przesyłki firmowej - 60 zł. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki oddanej w ręce przewoźnika, ale uczestniczy czynnie w wyegzekwowaniu odszkodowania, które wypłaca osobie poszkodowanej do 7-miu dni od jego otrzymania od Poczty Polskiej.
W przypadku zaginięcia przesyłki kurierskiej jest to oficjalnie 30 dni, ale można taką złożyć po 7 dniach od nadania i firma kurierska również przyznaje sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Maksymalne odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki kurierskiej wynosi 999 zł.
Klient nie jest informowany o zaksięgowaniu wpłaty, lecz zawsze kiedy przesyłka ma być do niego wysłana. Informację taką wysyła sklep na adres mail podany przez Klienta. Często zdarza się, że taki mail wchodzi do spamu, rzadziej, że Klient podał niepoprawny adres e-mail.
Najpierw przygotowywane są wydruki do wysłania Waszych produktów i sklep automatycznie wysyła powiadomienia o wysyłce, czasem jednak, z różnych przyczyn, głównie z powodu niewystarczającej ilości czasu na spakowanie przesyłki, lub też w przypadku za szybkiego pojawienia się kuriera po ich odbiór, wysyłane są w następnym dniu roboczym.
Możliwy jest też odbiór osobisty, który należy ustalić telefonicznie lub mailem z właścicielem sklepu. Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16.
4. Formy płatności.
Wpłata na konto bankowe.
Santander Bank 71 1090 2011 0000 0001 4779 3456
do przelewów zagranicznych:
IBAN: PL 71 1090 2011 0000 0001 4779 3456
Opcja płatność przy odbiorze została usunięta, ale z myślą o niektórych klientkach, które mają problem z wpłatą, towar może zostać wysłany za pobraniem po wcześniejszym kontakcie mailowym.
W tytule przelewu Klient wpisuje NUMER ZAMÓWIENIA. Jeśli nie zostanie podany numer, to taka przesyłka zostanie wysłana dopiero po wcześniejszym kontakcie klienta, który poinformuje sklep, że źle opisał swoją wpłatę, i wyśle na adres mailowy sklepu wszystkie dane adresowe, potwierdzenie wpłaty w formacie PDF i numer zamówienia, którego nie podał w w tytule wpłaty.
Płatność gotówką - w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy.
5. Koszty przesyłki i darmowa przesyłka.
Koszty przesyłek zawierają podatek VAT:
Przesyłki pocztowe są rejestrowane - czyli w razie zagubienia poczta wypłaca za nie odszkodowanie.
Przesyłka Polecona Priorytetowa - do 350g - 10,70 zł
Przesyłka Polecona Ekonomiczna:
do 100g - 4,80 zł
do 500g - 6,00 zł
do 1000g - 8,50 zł
do 2000g - 10,00 zł
Przesyłki kurierskie Inpost
- zawsze powyżej 2 kg
- zawsze przy łączonych zamówieniach
Darmowa Przesyłka
Przesyłka Polecona Ekonomiczna do 2 kg - przy zamówieniu na kwotę 200 zł
kurierem przy zamówieniu na kwotę 250 zł
6. Odstąpienie od umowy.
Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w stanie nadającym się do dalszej sprzedaży jako towaru nowego. Do zwracanych produktów dołączony jest paragon. Termin zwrotu - 14 dni licząc od dnia otrzymania towaru. Regulują to ustawy z dnia 2 marca 2000 roku oraz 27 lipca 2002 roku, Dz.U. 41 poz 1176.
Proszę o wcześniejszy mail z informacją o zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia, na który odpowiem. Sklep zwraca pieniądze na podany przez Klienta numer konta w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Klient zawsze może wymienić dowolny produkt z danego zamówienia na inny. W takich przypadkach konieczny jest kontakt mailowy z właścicielem sklepu.
7. Wysyłki zagraniczne.
Możliwa jest wysyłka towaru za granicę Polski. Przesyłki zagraniczne realizowane są zwykle za pośrednictwem Poczty Polskiej, a czasem, gdy przesyłka jest ciężka, jest to firma kurierska GLS. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie, w zależności od wagi paczki i kraju odbiorcy. Cennik przesyłek zagranicznych jest ogólnodostępny na stronie Poczty Polskiej.
8. Gwarancje i Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Wszelkie reklamacje proszę zgłaszać w formie mailowej.
9. Rezygnacja z zamówienia, potwierdzanie zamówień.
Zamówienie należy opłacić w terminie 7 dni od jego złożenia, po tym czasie, jeśli nie wpłynie wpłata za takie zamówienie, będzie ono usuwane.
10. Program rabatowy dla Stałych Klientów oraz Progi Rabatowe.
W nowym sklepie obowiązuje nowy system rabatowy. Wszystkie poprzednie indywidualne rabaty zostały usunięte. Powodem była ich niezgodność z regulaminem sklepu. Nowy system rabatowy jest sprawiedliwy i traktuje równo starszych jak i nowych klientów.
Upust przyznawany Klientom, których wydatki poniesione w artystyczny.com.pl osiągną określony poziom
Kwota rabat
1000 zł 3%
5000 zł 5%
10000 zł 7%
20000 zł 10%
Rabat dopisywany jest w momencie kiedy kwota określona w regulaminie została osiągnięta.
Progi rabatowe:
jednorazowy zakup 500 złotych lub powyżej - 1%
jednorazowy zakup 1000 złotych lub powyżej - 2%
jednorazowy zakup 5000 złotych lub powyżej - 3%
11. Godziny pracy i kontakt.
Pytania proszę wysyłać używając formularza kontaktowego lub w odpowiedzi na e-mail ze sklepu po dokonaniu zakupu.
Od poniedziałku do piątku można również zadzwonić pod numer 602 656 999 w godzinach od 9.00 do 16.00.
Elżbieta Łaski
Wszelkie inne kwestie nieuwzględnione w powyższym regulaminie regulowane są według przepisów obowiązujących w RP, a szczególnie przepisów Kodeksu Cywilnego.