Szukaj produktu

Menu

Sonda

Nie ma aktywnych sond.

Regulamin

Regulamin

1. Informacje o sklepie.

2. Cena, paragon i faktura VAT.

3. Termin wysyłki, rodzaje przesyłek i przewoźnicy.

4. Formy płatności.

5. Koszty przesyłki i darmowa przesyłka.

6. Odstąpienie od umowy.

7. Wysyłki zagraniczne.

8. Gwarancje.

9. Rezygnacja z zamówienia, potwierdzanie zamówień.

10. Program rabatowy dla stałych Klientów.

11. Godziny pracy i kontakt.


1. Informacje o sklepie.

Właścicielem sklepu www.artystyczny.com.pl jest

LINGO Elżbieta Łaski

os. Kopernika 7A/38

34-100 Wadowice

NIP 551 138 38 84


2. Cena, paragon i faktura VAT.

Ceny towarów sprzedawanych w sklepie zawierają podatek VAT.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub na życzenie Klienta, faktura VAT.

W przypadku faktury VAT należy podać pełne dane firmy lub instytucji wraz z numerem NIP.

Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej należy napisać w uwagach do zamówienia - „faktura VAT dla osoby prywatnej”. Jeśli nie będzie tej adnotacji, zamówienie będzie wysłane wraz z paragonem.

Paragon można wymienić na fakturę odsyłając go na adres sklepu i podając dane do faktury VAT. Jeśli faktura VAT musi mieć pieczątkę sklepu, należy dołączyć kopertę zwrotną wraz ze znaczkiem, w innym przypadku faktura VAT zostanie wysłana pocztą elektroniczną.


3. Termin wysyłki, rodzaje przesyłek i przewoźnicy.

Wysyłka zamówień następuje w terminie 1-4 dni od dotarcia pieniędzy na konto sklepu, najczęściej jednak jest to następny dzień roboczy. Klienci sklepu proszeni są o nie wysyłanie potwierdzeń wpłaty, bo przesyłki wysyłane są według kolejności wpłat.

Firma LINGO Elżbieta Łaski korzysta z usług Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej K-EX.

Pocztą nadawane są przesyłki polecone priorytetowe oraz przesyłki firmowe (jak polecone ekonomiczne), które ważą nie więcej niż 2 kg.

Cięższe przesyłki wysyłane są firmą kurierską.

Przesyłki pocztowe nadawane są zwykle późnym popołudniem lub wieczorem, a termin ich dostarczenia dokładniej precyzuje regulamin Poczty Polskiej. Jest to przedział od 1-14 dni, choć poczta deklaruje termin doręczenia do 4 dni roboczych.

W razie, kiedy jest pomyłka ze strony sklepu i zostanie wysłany błędny towar, Klient odsyła błędny towar przesyłką poleconą ekonomiczną, a sklep po otrzymaniu zwrotu zwraca koszt przesyłki i wysyła właściwy towar do Klienta.

W razie zaginięcia przesyłki pocztowej reklamację można złożyć 14 dni od momentu jej nadania, która to rozpatrywana jest w przeciągu 30 dni. Poczta Polska nie wypłaca wysokich odszkodowań za zaginięcie przesyłki - w przypadku zaginięcia przesyłki poleconej priorytetowej maksymalne odszkodowanie wynosi 110 złotych, w przypadku przesyłki firmowej - 60 zł. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki oddanej w ręce przewoźnika, ale uczestniczy czynnie w wyegzekwowaniu odszkodowania, które wypłaca osobie poszkodowanej do 7-iu dni od jego otrzymania od Poczty Polskiej.

W przypadku zaginięcia przesyłki kurierskiej jest to oficjalnie 30 dni, ale można taką złożyć po 7 dniach od nadania i firma kurierska również przyznaje sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Maksymalne odszkodowanie w przypadku zaginięcia przesyłki kurierskiej wynosi 999 zł.

Klient nie jest informowany o zaksięgowaniu wpłaty, lecz zawsze kiedy przesyłka ma być do niego wysłana. Informację taką wysyła sklep na adres mail podany przez Klienta. Często zdarza się, że taki mail wchodzi do spamu, rzadziej, że Klient podał niepoprawny adres e-mail.

Najpierw przygotowywane są wydruki do wysłania Waszych produktów i sklep automatycznie wysyła powiadomienia o wysyłce, czasem jednak, z różnych przyczyn, głównie z powodu niewystarczającej ilości czasu na spakowanie przesyłki, lub też w przypadku za szybkiego pojawienia się kuriera po ich odbiór, wysyłane są w następnym dniu roboczym.

Tak więc najczęściej są to brakujące minuty, za szybki kurier Marek, lub awaria Internetu, ale na pewno i nigdy celowe wprowadzenie Klienta w błąd. Takie przypadki mają niestety miejsce, ale są niezwykle rzadkie.

4. Formy płatności.

W sklepie ustawiona jest jedna opcja płatności - wpłata na konto bankowe.

są 2 konta bankowe do wyboru przez Klienta

alior bank 55 2490 0005 0000 4500 4236 5690
mbank 23 1140 2004 0000 3602 3693 7190

Opcja płatność przy odbiorze została usunięta, ale z myślą o niektórych Klientkach, które mają problem z wpłatą, towar może zostać wysłany za pobraniem po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.


5. Koszty przesyłki i darmowa przesyłka.

Od wtorku, 11 lutego, będą wysyłane przesyłki firmowe.

Są to przesyłki jak polecone ekonomiczne, do 2 kg, z terminem doręczenia 1-4 dni.

Koszty przesyłek zawierają podatek VAT:

Przesyłki pocztowe są rejestrowane - czyli w razie zagubienia poczta wypłaca za nie odszkodowanie.

Przesyłka priorytetowa - do 350g - 10,70 zł oraz do 1000g - 14,50 zł

Przesyłka Firmowa:

do 100g - 4,80 zł

do 500g - 6,00 zł

do 1000g - 8,20 zł

do 2000g - 9,80 zł

Przesyłki kurierskie K-EX - powyżej 2 kg i kiedy życzy sobie Klient - 15 zł

Darmowa Przesyłka

Przesyłka Firmowa do 2 kg - przy zamówieniu na kwotę 230 zł

kurierem przy zamówieniu na kwotę 350 zł

6. Odstąpienie od umowy.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w stanie nadającym się do dalszej sprzedaży jako towaru nowego. Do zwracanych produktów dołączony jest paragon. Termin zwrotu - 14 dni licząc od dnia otrzymania towaru. Regulują to ustawy z dnia 2 marca 2000 roku oraz 27 lipca 2002 roku, Dz.U. 41 poz 1176.

Proszę o wcześniejszy mail z informacją o zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu zamówienia, na który odpowiem. W przypadku rezygnacji z zamówionego towaru Klient odsyła go na własny koszt wraz z dołączonym paragonem, a sklep zwraca pieniądze za towar na podany przez Klienta numer konta w przeciągu 7 dni roboczych od dnia, w którym sklep odebrał przesyłkę zwrotną.

Jeśli ktoś nie chce jakiegoś produktu z danego zamówienia, to zwykle jest on wymieniany na inny produkt w tej samej lub wyższej (za dopłatą) cenie.


7. Wysyłki zagraniczne.

Możliwa jest wysyłka towaru za granicę Polski. Przesyłki zagraniczne realizowane są zwykle za pośrednictwem Poczty Polskiej, a czasem, gdy przesyłka jest ciężka, jest to firma kurierska GLS. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie, w zależności od wagi paczki i kraju odbiorcy. Cennik przesyłek zagranicznych jest ogólnodostępny na stronie Poczty Polskiej.


8. Gwarancje

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.


9. Rezygnacja z zamówienia, potwierdzanie zamówień.

Zamówienie należy opłacić w terminie 7 dni od jego złożenia, po tym czasie, jeśli nie wpłynie wpłata za takie zamówienie, będzie ono anulowane.

Nie trzeba potwierdzać zamówień – najważniejsza jest wpłata, która jest potwierdzeniem chęci zakupu.


10. Program rabatowy dla Stałych Klientów.

Klientki które już mają rabat, będą go mieć w stanie niezmienionym do momentu nieopłacenia złożonego zamówienia. Kiedy Klientka zrezygnuje z zamówienia jej rabat będzie traktowany według nowych zasad określonych poniżej.

Upust przyznawany Klientom, których wydatki poniesione w artystyczny.com.pl osiągną określony poziom

Kwota rabat

1000 zł 3%

5000 zł 5%

10000 zł 7%

Rabat dopisywany jest w momencie kiedy kwota określona w regulaminie została osiągnięta.


11. Godziny pracy i kontakt.

Do dyspozycji Klientów jestem od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

Telefon do mnie - 602 656 999

Elżbieta Łaski

Wszelkie inne kwestie nieuwzględnione w powyższym regulaminie regulowane są według przepisów obowiązujących w RP, a szczególnie przepisów Kodeksu Cywilnego.

Sklep internetowy Shoper.pl